×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Klanten Service

  • Verzending & bezorgen

    Alle levende have, dus ook onze vissen worden op de zaterdagen bezorgt, vrijdag aan het eind van de dag neemt onze bezorger contact met u op.Ook de meeste producten worden per eigen vervoer bij u aangeleverd, U heeft dan als klant de mogelijkheid tot het stellen van vragen.Mocht u extra tijd nodig zijn voor bv instalatie van producten laat dat dan even weten, dan houden wij daar rekening mee in onze route planning

    Graag zien wij van koicompagnie dat U gebruikt maakt van ideal, dit voor u en onze veiligheid. Mocht u toch liever gebruik maken van betalen aan de bezorger, wilt u dan gepast betalen, onze bezorger neemt in verband met zijn veiligheid zo min mogelijk contanten mee.

  • Privacy & Veiligheid

    Al Uw gegevens blijft bij ons geheim, wij delen nooit en te nimmer telefoonnummers en of adresgegevens en ook prive zaken zijn bij ons strikt geheim. Mocht U gebruik willen maken van onze nieuwsbrief dan dient u zich hier zelf aan te melden, u bent niet automatisch lid en word dan ook niet bestookt met spam mails..

  • Retouren & Vervanging

    Mocht U om welke reden dan ook niet tevreden zijn over onze producten dan kunnen dze binnen de wetelijke grenzen geretouneerd worden, neemt u daarvoor contact op met onze klanten service.

    • Uitgezonderd zijn levende have
    • Alleen retouren in eigen verpakking.
    • Geen geopende flessen ect
  • Bestellingen

    Heeft U een bestelling geplaatst, en heeft u gekozen voor levering via de koerier dan zult u eenmalig een ontvangstbevestiging ontvangen binnen 24 uur, daarna hoord u niets meer tot de vrijdag voor de bezorgdag, dan neemt de bezorger contact met u op, mocht u tusentijds vragen hebben of wijzigingen neem dan contact met ons op.

    Heeft U een bestelling geplaatst, en heeft u gekozen voor levering via my parcel dan zult u eenmalig een ontvangstbevestiging ontvangen binnen 24 uur, en een track en trace code, daarna hoord u niets meer tot de bezorging.

  • Betalingen, Prijzen & Promoties

    Graag zien wij van koicompagnie dat u gebruikt maakt van ideal, dit voor u en onze veiligheid. Mocht u toch liever gebruik maken van betalen aan de bezorger, wilt u dan gepast betalen, onze bezorger neemt in verband met zijn veiligheid zo min mogelijk contanten mee.

  • Bekijk Uw bestellingen

    Als U zich heeft geregistreerd als klant dan kunt u doormiddel van in te loggen met u gebruikersnaam en wachtwoord u bestelling volgen.

  • Updating Account Informatie

    Heeft U zich geregistreerd en gaat U verhuizen, of zijn er andere redenen om U account te wijzigen, dan kunt u dat zelf doen via het inlogscherm. Mocht U er niet uitkomen meld het dan bij onze klantenservice.

Winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.