Selecteer een pagina

verzending-retouren

Verzendingen & retouren

  • Verzending , bezorgen en retouren

    Alle levende have, dus ook onze vissen worden op de zaterdagen bezorgt, vrijdag aan het eind van de dag neemt onze bezorger contact met u op.Ook de meeste producten worden per eigen vervoer bij u aangeleverd, U heeft dan als klant de mogelijkheid tot het stellen van vragen.Mocht u extra tijd nodig zijn voor bv instalatie van producten laat dat dan even weten, dan houden wij daar rekening mee in onze route planning

  • Pakketjes & myparcel

    Indien U wenst worden artikelen (uitgezonderd levende have en breekbare artikelen) zo spoedig als mogelijk (meestal dezelde dag nog) per myparcel naar u verzonden, U ontvangt daarvan een track en trace code.

  • Retouren & Vervanging

    Mocht U om welke reden dan ook niet tevreden zijn over onze producten dan kunnen dze binnen de wetelijke grenzen geretouneerd worden, neemt u daarvoor contact op met onze klanten service.

    • Uitgezonderd zijn levende have
    • Alleen retouren in eigen verpakking.
    • Geen geopende flessen ect
  • Bestellingen

    Heeft U een bestelling geplaatst, en gekozen voor bezorgen per koerier, dan zult u eenmalig een ontvangstbevestiging ontvangen binnen 24 uur, daarna hoord u niets meer tot de vrijdag voor de bezorgdag, dan neemt de bezorger contact met u op, mocht u tusentijds vragen hebben of wijzigingen neem dan contact met ons op.

    Heeft U een bestelling geplaatst, en gekozen voor bezorgen per myparcel, dan zult u eenmalig een ontvangstbevestiging en een track en trace code ontvangen binnen 24 uur, daarna hoord u niets meer en word het product bezorgt, mocht u tusentijds vragen hebben neem dan contact met ons op.