Selecteer een pagina

KLANTEN SERVICE

VERZENDING & BEZORGEN

Alle levende have, dus ook onze vissen worden op de zaterdagen bezorgt, vrijdag aan het eind van de dag neemt onze bezorger contact met u op.Ook de meeste producten worden per eigen vervoer bij u aangeleverd, U heeft dan als klant de mogelijkheid tot het stellen van vragen.Mocht u extra tijd nodig zijn voor bv instalatie van producten laat dat dan even weten, dan houden wij daar rekening mee in onze route planning

Graag zien wij van koicompagnie dat U gebruikt maakt van ideal, dit voor u en onze veiligheid. Mocht u toch liever gebruik maken van betalen aan de bezorger, wilt u dan gepast betalen, onze bezorger neemt in verband met zijn veiligheid zo min mogelijk contanten mee.

 

PRIVACY & VEILIGHEID
  • Al Uw gegevens blijft bij ons geheim, wij delen nooit en te nimmer telefoonnummers en of adresgegevens en ook prive zaken zijn bij ons strikt geheim. Mocht U gebruik willen maken van onze nieuwsbrief dan dient u zich hier zelf aan te melden, u bent niet automatisch lid en word dan ook niet bestookt met spam mails.

     

RETOUREN & VERVANGING

Mocht U om welke reden dan ook niet tevreden zijn over onze producten dan kunnen dze binnen de wetelijke grenzen geretouneerd worden, neemt u daarvoor contact op met onze klanten service.

Uitgezonderd zijn levende have
Alleen retouren in eigen verpakking.
Geen geopende flessen ect

BESTELLINGEN

Heeft U een bestelling geplaatst, en heeft u gekozen voor levering via de koerier dan zult u eenmalig een ontvangstbevestiging ontvangen binnen 24 uur, daarna hoord u niets meer tot de vrijdag voor de bezorgdag, dan neemt de bezorger contact met u op, mocht u tusentijds vragen hebben of wijzigingen neem dan contact met ons op.

Heeft U een bestelling geplaatst, en heeft u gekozen voor levering via my parcel dan zult u eenmalig een ontvangstbevestiging ontvangen binnen 24 uur, en een track en trace code, daarna hoord u niets meer tot de bezorging.

BETALINGEN, PRIJZEN & PROMOTIES

Graag zien wij van koicompagnie dat u gebruikt maakt van ideal, dit voor u en onze veiligheid. Mocht u toch liever gebruik maken van betalen aan de bezorger, wilt u dan gepast betalen, onze bezorger neemt in verband met zijn veiligheid zo min mogelijk contanten mee.

BEKIJK UW BESTELLINGEN

Als U zich heeft geregistreerd als klant dan kunt u doormiddel van in te loggen met u gebruikersnaam en wachtwoord u bestelling volgen.

UPDATING ACCOUNT INFORMATIE

Heeft U zich geregistreerd en gaat U verhuizen, of zijn er andere redenen om U account te wijzigen, dan kunt u dat zelf doen via het inlogscherm. Mocht U er niet uitkomen meld het dan bij onze klantenservice.